Cine are nevoie de servicii de SSM si PSI?
- Toate sectoarele de activitate, atât publice, cât și private. Indiferent de forma de organizare, acestea trebuie să asigure implementarea măsurilor legale privind promovarea îmbunătățirii Securității și Sănătății în Muncă a angajaților, precum și a celor legate de Prevenirea și Stingerea Incendiilor.
Care sunt costurile la care mă pot aștepta?
- În general, pentru activitatea de SSM și PSI/SU, costurile practicate încep de la 2 EUR/angajat/lună (fără TVA). Prețurile diferă în funcție de numărul de angajați, numărul de meserii, activitatea societății, utilajele sau punctele de lucru pe care firma le are.
- Pentru Documente Inițiale necesare la înființarea firmei, prețurile încep de la 200 EUR (fără TVA) pentru firmele noi. Pentru firmele care au deja activitate aceste costuri pot scădea sau crește, în funcție de evaluarea stării acestor documente, la momentul preluării.
- Pentru partea de Coordonare Șantiere Mobile și Temporare prețurile încep de la 200 EUR/lună (fără TVA), în funcție de complexitatea lucrării, implementarea pe linie de SSM solicitată de beneficiar și zona în care se execută lucrarea.
- Pentru restul serviciilor, ofertele noastre sunt personalizate, dar avem toată bunăvoința în a vă oferi cele mai bune prețuri și un standard ridicat al calității.
Documentele și serviciile de care am nevoie, diferă în funcție de domeniul de activitate?
- Documentele necesare, dar și serviciile diferă în funcție de activitatea desfășurată. Multe dintre documentele inițiale și ulterioare începerii activității, sunt specifice pentru fiecare activitate în parte.
Cum pot apela la serviciile SafetyConsultant?
- Scrie-ne în formularul de contact sau pe WhatsApp despre nevoile tale, sună-ne la (+4) 0727 000 200, sau te vom suna noi după ce completezi formularul.
Care este perioada contractuală?
- Contractele noastre sunt predefinite pe o perioadă de 1 an, cu posibilitatea de auto-prelungire, până la solicitarea de încetare a oricăreia dintre părți.
Am vreo obligație legată de perioada contractuală?
- Nu! Contractele noastre pot fi denunțate cu unilateral, cu notificarea celeilalte părți, oricând, pe perioada de desfășurare a contractului, fără alte obligații ulterioare notificării.
Am un control, ce fac?
- Dacă ești clientul nostru, în funcție de abonamentul serviciilor contractate, te vom ajuta (consulta), și chiar reprezenta în fața autorităților, ca tu să fii informat, fără griji, având liniștea lucrului bine făcut.
Am control dar nu sunt clientul vostru! Ce fac dacă am nevoie urgentă de ajutor?
- În primul rând stai calm, contactează-ne și te scoatem noi din încurcătură. Te vom aduce la zi, în regim de urgență!
Am făcut deja niște documente, dar a trecut mult timp de atunci și nu știu dacă sunt în regulă în cazul unui control. Ce pot face?
- Ne ocupăm tot noi! Contactează-ne și vom face un audit. Vedem ce e bun, ce se poate păstra, iar ce nu e bun sau lipsește, rezolvăm noi.